قیمت قالیشویی بر حسب متراژ فرش، دستبافت یا ماشینی بودن فرش و روش‌های لکه گیری خاص محاسبه میشود. همچنین هزینه قالیشویی در همه مناطق تهران یکسان بوده و تفاوتی ندارد و همه از طرف اتحادیه قالیشویی تهران تعیین می‌شود. اما برخی مواردی که بر نرخ قالیشویی تاثیر دارند، عبارتند از:

 

ماشینی یا دستبافت بودن فرش ، تعداد گره‌های فرش و تعداد شانه‌های آن از عواملی هستند که بر قیمت قالیشویی تاثیر می‌گذارند زیرا هر چه تعداد شانه‌های فرش بیشتر باشد،‌ کیفیت آن بالاتر می رود و کار شستشو و لکه بری آن سخت تر می‌شود.

اگر فرش شما نیاز به تعمیرات و رفوگری داشته باشد، قیمت نهایی آن افزایش پیدا می‌کند. متخصصین قالیشویی می‌توانند سوختگی، پوسیدگی، پارگی، ترمیم ریشه‌ها و سرریشه دوزی فرش شما را با مهارت و دقت بالا انجام دهند.

 

 

به شما توصیه می کنیم که برای شستشوی فرش و قالیشویی به دنبال شرکت قالی شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار در هنگام شستشوی فرش بسیار مهمتر از قیمت آن است. نرخ قالیشویی در هر سال توسط اتحادیه قالی شویی تعیین و اعلام می شود و شرکتهای مجاز قالیشویی و مبلشویی از آن پیروی می کنند.

 

عنوان(به روز رسانی سال 1400)

از قیمت (تومان)

شستشوی فرش ماشینی(متر مربع)

11500

شستشوی فرش دستباف(متر مربع)

15000

اعلاء شویی فرش ماشینی(متر مربع)

16000

اعلاء شویی فرش دستباف(متر مربع)

25000

شستشو فرش گل ابریشم دستبافت متری

60000

شستشوی موکت جدا از زمین

7000

خشکشویی فرش ماشینی در محل(متر مربع)

16000

خشکشویی فرش دستباف در محل(متر مربع)

22000

خشکشویی موکت در محل(متراژ کمتر از 50 متر)

400000

قیمت خشکشویی موکت در محل(متراژ بیشتر از 50 متر)- متر مربع

8000

خشکشویی موکت در محل پله هر عدد

20000

اعلاء شویی موکت جدا از زمین(متر مربع)

توافقی

قیمت شستشوی قالیچه و کناره

توافقی

قیمت رفوگری و ترمیم(متر مربع)

توافقی

قیمت لکه برداری(متر مربع)

توافقی

خشکشویی چمن مصنوعی زیر ۵۰ متر متری

8000

خشکشویی تاتامی هر قطعه زیر ۵۰ عدد هر عدد

6000

سرویس حمل فرش

25000

 

 

 

 

 

 
 


 

 

 

 

برای دریافت خدمات آنلاین قالیشویی و گرفتن قیمت دقیق شستن انواع فرش، کافیست تا در وب سایت یا اپلیکیشن "خدمت از ما" سفارش قالیشویی را ثبت کنید. لازم است بگوییم که بهترین شرکت های قالیشویی و مبل شویی در شهرهای بزرگ و بیش از 40 شهر ایران در خدمت از ما فعال هستند. پس از ثبت سفارش، 5 قالیشویی براساس گزینه های انتخابی خود شما هزینه خدمات مورد نیازتان را به شما پیشنهاد می دهند.

به منظور جلب رضایت مشتریان، شرکت ها و متخصصین تلاش می کنند تا بهترین خدمات را با کمترین قیمت و در اسرع وقت ارائه دهند. با این وصف درصد بالایی از مشتریان از خدمات دریافتی راضی هستند.