شاید شما هم تصورتان از یک کسب و کار آنلاین، صرفا یک سایت فروشگاهی باشد. اگر اینطور است، کمی به سوالات زیر که پیرامون راه اندازی یک کسب و کار جدید است، دقت کنید (این سوالات از سایت متمم انتخاب شده اند )  :

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

1- انگیزه شما از راه اندازی یک کسب و کار جدید چیست؟ 

 

 

 

 

 

 

 

2- با ایجاد کسب و کار جدید چه ارزشی ایجاد می‌کنید؟

 

 

3- چه کسی قرار است به شما پول بدهد؟

 

 

 

 

4- آیا صنعتی را که می‌خواهید در آن فعالیت کنید، می‌شناسید؟

 

 

 

 

5- تا چه حد با مسائل مالی مرتبط با راه اندازی کسب و کار آشنا هستید؟   

 

6- آیا می‌توان همزمان با راه اندازی کسب و کار جدید به کار قبلی هم ادامه داد؟ 

 

7- در مورد حضور کسب و کار در شبکه های اجتماعی چه توصیه‌ای دارد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

می بینید که راه اندازی یک کسب و کار جدید، می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که ابتدا بنظر میرسید. حالا به یک کسب و کار اینترنتی جدید فکر کنید. آشنایی کم ما با این حوزه، راه اندازی کار را ممکن است مشکل تر کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با توسعه اینترنت و رشد روزافزون استفاده از وب در زندگی و مسائل روزمره، حوزه ی کسب و کارهای آنلاین نیز بسیار پر رونق شده است. طبیعیست که حضور در چنین عرصه ی پر رقابتی نیازمند رعایت اصول و پایه گذاری درست کار است. استفاده از تجربیات دیگران در راه رشد و موفقیت در کسب و کار آنلاین بسیار موثر است؛ چراکه یک مشاور خوب با راهنمایی به موقع مانع اشتباهات شما می شود. اگر یک متخصص و مشاور کسب و کار اینترنتی شما را در راه اندازی و توسعه کارتان کمک کند، احتمال موفقیت شما افزایش می یابد.   

 

  

 

اگر دوست دارید بدانید یک مشاور خوب در زمینه راه اندازی کسب و کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد، در چه زمینه هایی می توان از مشاور کمک گرفت (یا بهتر بگوییم بهتر است مشاوره بگیرید) سری به https://dimaht.com/business-consultant/ بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراحل مشاوره برای راه اندازی کسب و کار آنلاین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهتر است که در ابتدای مسیر از مشاوره برای راه اندازی کسب و کار و عملی کردن یک ایده بهره بگیریم، مسلماً بعد از رفتن راه اشتباه و صرف وقت و هزینه گرفتن مشاوره ممکن است اما منابع ازدست رفته را باز نمی گرداند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بطور کلی پیشنهاد می کنیم تا هر مدیر از یک مشاور باتجربه و آگاه در امور استارت آپ،امورحقوقی، بیمه وقانون کار،امورمالی و سرمایه گذاری،بازاریابی و فروش،صادرات و واردات ،فناوری اطلاعات،توسعه کسب و کار و مدیریت منابع انسانی استفاده کند. اما در ابتدای مسیر راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، یک مشاور کسب و کار در دو مرحله بسیار مهم در راه اندازی کسب و کار به شما کمک خواهد کرد. اولین مرحله ایده پردازی و ایده پروریست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک ایده خام در ذهن هر کسی ممکن است شکل بگیرد، ممکن است این ایده بسیار جذاب و ناب بنظر برسد اما تا ارزیابی نشود و محک نخورد، قابل اجرا در سطح وسیع نیست. ارزیابی ایده را میتوان براساس یک چک لیست انجام داد. برخی از مهمترین موارد عبارتند از: بازار هدف کوچکی نداشته باشد. برای شروع کار سرمایه کمی (حدود 15 میلیون تومان) نیاز باشد. محصول شما ترجیحا مصرفی باشد.