اهمیت سرویس کولر گازی

یکی از پرطرفدارترین سیستم های سرمایشی در اکثر شهرها به خصوص در مناطق گرم و مرطوب، انواع کولرهای گازی است. نحوه عملکرد آن‌ها ایجاب می کند تا بیشتر از کولرهای آبی مورد بازبینی و سرویس پیش از راه اندازی قرار بگیرند؛ چراکه قطعات گران قیمت تری دارند و عدم بررسی دوره ای به خصوص قبل از فصل گرم، منجر به خرابی و نیاز به تعویض می شود. البته این را هم بگوییم که پیامد سرویس نکردن به موقع کولر گازی همیشه خرابی نیست، کاهش راندمان و بوی بد هم ناشی از همین سهل انگاریست.

در ادامه دستورالعمل سرویس دوره ای کولر گازی را برایتان شرح خواهیم داد.

 

 

چه زمانی به سرویس کولر گازی نیاز است؟

همانطور که اشاره کردیم، کثیف باقی ماندن کولر گازی و تمیز نکردن فیلتر پس از یک دوره استفاده، باعث ایجاد بوی بد کولر گازی می شود. بنابراین علاوه بر سرویس کولر گازی در ابتدای فصل گرم سال و قبل از راه اندازی مجدد، لازم است تا در پایان یک دوره روشن کردن کولر گازی هم آن را به دست یک سرویس کار کولر گازی بسپاریم.

 

سرویس کولر گازی

 

 

مراحل مهم در سرویس کولر گازی و کولر اسپلیت

در زیر لیستی از کلیه کارهایی که برای سرویس کولر اسپیلت و انواع کولر گازی انجام می شود، ارائه شده است. البته توجه داشته باشید که همیشه نیاز نیست تا تمامی این موارد اجرا شود. یک نکته مهم دیگر، که برای بسیاری از مصرف کنندگان همیشه سوال بوده است، اینکه مراحل سرویس کردن انواع مدل ها وبرندهای کولر گازی و اسپیلیت تقریبا مشابه هست. بنابراین اکثر سرویسکاران مجرب کولر گازی، توانایی و مهارت لازم برای سرویس کولر گازی شما از هر برند و هر نوعی که باشد را دارند.

شستن و سرویس پنل اسپیلت

تمیز کردن فیلتر هوای کولر گازی

تعویض فیلتر هوا کولر گازی

سرویس کندانسور و شستشوی پنل خارجی

نصب فیلتر هپا

شستشوی پنل داخلی

نشت یابی و شارژ گاز کولر گازی در صورت لزوم

تست آمپر کولر گازی

بررسی سرمایش و حرارت لوله ها

 

 

هزینه سرویس کولر گازی

همانگونه که بیان شد، بخش های مختلفی از کولر گازی بایستی در سرویس دوره ای مورد بازبینی قرار بگیرد. ممکن است از دید سرویسکار کولر گازی بسته به شرایط دستگاه شما، تمامی این ها نیاز نباشد. بنابراین هزینه سرویس کولر گازی همیشه یک مقدار ثابت نیست. اجرت سرویس کولر گازی در سال جاری بین 70 هزار تا 350 هزار تومان متغییر است.

 

 

پیدا کردن سرویس کار مجرب انواع کولر گازی

این روزها دسترسی به متخصصین ماهر هر فن با وجود بازارهای آنلاین خدمات بسیار راحت شده است. یکی از این بازارهای خدمات آنلاین استارتاپ "خدمت از ما"ست که توانسته است با ارائه بیش از 450 خدمت متنوع در 47 شهر ایران، بسیار موفق عمل کند.

پلتفرم دوسویه ارتباط مشتریات و متخصصین "خدمت از ما"، مزایای فراوانی دارد از جمله:

پشتیبانی به موقع و همه جانبه درخواست مشتریان

ارائه خدمات خاص به صورت شبانه روزی

حضور گسترده متخصصین هر خدمت در شهرهای مختلف

ایجاد رقابت بین متخصصین برای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن با کمترین قیمت

شفافیت در قیمت گذاری پیش از نهایی شدن سفارش

امکان پشتیبانی و پیگیری روند کار اجرایی خدمت

واضح است که بهترین جا برای پیدا کردن یک سرویسکار کولر اسپیلیت که هم مهارت داشته باشد و هم خوش قول باشد، همین پلتفرم های خدمات آنلاین است.

تمام همکاران تیم "خدمت از ما" همواره تلاش کرده اند تا خدمات مورد نیاز مشتریان به بهترین شکل و در سریعترین حالت ممکن انجام شود. به بیان بیشتر مشتریان استفاده از اپلیکیشن "خدمت از ما" بسیار ساده بوده و اکثر مشتریان تجربه خوبی از درخواست آنلاین خدمات داشته اند.

برای استفاده از خدمات نصب، راه اندازی و سرویس انواع کولر گازی، درخواست خود را در "خدمت از ما" بدون پرداخت هزینه ثبت کنید. در کمتر از یک ساعت 5 متخصص سرویس کولر گازی در شهر شما، هزینه سرویس کولر گازی را به شما پیشنهاد می دهند. شما می توانید با بررسی سوابق کاری متخصص و نظر مشتریان قبلی آن، و همچنین مقایسه قیمت پیشنهادی، بهترین فرد را برای انجام کار انتخاب کنید.